Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Νέες εκδόσεις 3 - Τα Μεγάλα Σήριαλ 25


Κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες ένα ακόμη τομίδιο της εκλεκτής σειράς "Τα Μεγάλα Σήριαλ", το 25ο, με τίτλο "Οι ένδοξοι πρόγονοι του Γκούφυ".
Περιέχει 12 (!) σπαρταριστές ιστορίες βγαλμένες "κυριολεκτικά" μέσα από την Ιστορία!...
Δείτε τους τίτλους: Ο Γκούφυ των σπηλαίων, Η σοφίτα της Βαβέλ, Ο Νείλος ξεχείλισε, Η φιλοσοφία του Γκουφοσθένη, Οι στρατιώτες του Γκου Φιν, Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Γκούφιο, Ο κώδικας Ντε Γκούφις, Η ρότα του Γκουφον, Τα αριστουργήματα του Σαίξπηρ, Φον Γκουφ ο διαφωτιστής, Ο Γκουφοτιν και τα θαύματα του μέλλοντος, Γκούφυ για πάντα...
Φαντάζεστε τι γίνεται...
Συνολικά οι σελίδες του είναι 244 και η τιμή του 4,90 ευρώ.
Ότι πρέπει για ευχάριστες και χαλαρές καλοκαιρινές στιγμές...

1 σχόλιο:

  1. Πάντα μου άρεσαν τα κόμικς του Disney! Ακόμα και τώρα απολαμβάνω κάθε καινούρια έκδοση που πέφτει στα χέρια μου!
    Και για να μην το ξεχάσω: αγαπητοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια σχετικά με εμένα και το blog μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...