Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Female Force

Comics, πολιτική και φεμινισμός (λέμε τώρα !)

Οι φίλοι μας (ξαναλέμε τώρα) οι αμερικανοί δε σταματούν να μας εκπλήσσουν με την ατελείωτη σειρά κακόγουστων ιδεών που κατεβάζουν. Τελευταία τους έμπνευση να παρουσιάσουν βιογραφίες γνωστών, δυναμικών γυναικών απο την πολιτική και τη showbiz σε comics. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι : Δεν είμαι φαλλοκράτης, δεν είμαι σεξιστής ή ρατσιστής, και δεν έχω ούτε στο ελάχιστο αρνητική γνώμη για το κίνημα του φεμινισμού. Είμαι όμως εναντίον όσων προσβάλλουν την αισθητική και τη νοημοσύνη μου, χωρίς καν να μου προσφέρουν λίγο γέλιο, όπως η συγκεκριμένη τραγελαφική στη σύλληψη και υλοποίησή της σειρά. Και πιστεύω πως οι γυναίκες θα πρέπει να νιώθουν πιο προσβεβλημένες από εμένα.

Ξεκινάω το θάψιμο απο τον τίτλο - αποθέωση της αμερικανιάς με γενναίες δόσεις ψευτοτσαμπουκά, συνεχίζω με τις κατάπτυστες, και καλά glamour πόζες των κυριών στα εξώφυλλα, που μοιάζουν με πρωτοσέλιδα της εφημερίδας Espresso, κάνω ένα σύντομο σχόλιο για το άθλιο artwork του περιεχομένου των τευχών, και καταλήγω στο πιο σημαντικό. Την προσπάθεια περαιτέρω μυθοποίησης όλης αυτής της χαρούμενης, απαστράπτουσας απο στράς και βλακεία, political correct, καρα-δήθεν ευαισθητοποιημένης στα προβλήματα των γυναικών βλαχοαμερικάνικης κουλτούρας, με όλα τα επικίνδυνα επακόλουθα που μπορεί αυτή να έχει, κυρίως στις νεαρές ηλικίες.

Έτσι όμως αγαπητή μου Bluewater Comics (τα μεγάλα μυαλά πίσω απο αυτό το σίχαμα) δεν κινητοποιείς ή ευαισθητοποιείς τις γυναίκες να γίνουν πιο δυναμικές, απλά τις αποχαυνώνεις και τις εγκλωβίζεις μέσα σε ένα φο μπιζού κόσμο, γεμάτο με ψεύτικα είδωλα. Τί ? Αυτός ήταν ο σκοπός σου, και να βγάλεις και κάνα φράγκο ? Α, τότε πάω πάσο, και καλές πωλήσεις (που απο όσο ξέρω έχουν).

Συνολική εκτίμηση : Τόσο κακό που δεν έχει καν γέλιο, τόσο χαζό που καταντάει επικίνδυνο !




Αντιγράφουμε από το http://2d-domain.blogspot.com
Female Force @ Bluewater Productions
Female Force @ TFAW.com

1 σχόλιο:

  1. Μην γελάμε καθόλου! Η χαζομάρα που ήταν κάποτε αποκλειστικό προνόμιο των Αμερικάνων, τώρα έχει εισχωρήσει και στη χώρα μας! Πως θα το αποφεύγαμε άλλωστε αφού προτρέπουμε τα παιδιά μας να παρακολουθούν όλες αυτές τις αηδίες στην τηλεόραση...
    Πάντως, απ' ότι βλέπω, τουλάχιστον η σειρά αυτή έχει πολύ καλούς σχεδιαστές. Είναι εξαιρετικά σχεδιασμένα τα εξώφυλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...