Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Αξέχαστες Ιστορίες 25 - Αντίο Φαρ-Ουέστ!


Η περιπέτεια αυτή δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο τεύχος 383 του Μικρού Σερίφη πριν από 38 ολόκληρα χρόνια, τον Ιανουάριο του 1973! Γράφτηκε από τον Κώστα Φωτεινό (Πότη Στρατίκη) και έχει αναδημοσιευτεί άλλες δύο φορές στα τεύχη 920 και 1366.
Υπόθεση: Δυο σκληροτράχηλοι ράντσερ, ο Σίμονς και ο Χάτφορντ, συγκρούονται, με αφορμή τη διεκδίκηση μιας μικρής περιοχής, ανάμεσα στα ραντς τους, στην οποία έχει ανακαλυφθεί ασήμι. Η ένταση ανάμεσά τους κορυφώνεται όταν η κόρη του Σίμονς βρίσκεται τραυματισμένη από σφαίρα και κάποιος μάρτυρας αναφέρει ότι είδε εκεί κοντά τον γιό του Χάτφορντ! Ο πόλεμος ανάμεσα στα δύο ραντς είναι προ των πυλών. Οι υπόλοιποι κάτοικοι της περιοχής δεν θέλουν να μπλεχτούν στη διαμάχη κι έτσι οι μόνοι που θα προσπαθήσουν να αποτρέψουν αυτό τον πόλεμο είναι ο Τζιμ Άνταμς και οι φίλοι του, που έτυχε να βρίσκονται στην περιοχή. Όμως κάτι δεν ταιριάζει στη σκέψη του Τζιμ…
Κριτική περιπέτειας: 5/5

6 σχόλια:

  1. Το έχω διαβάσει.Αλλά νομίζω είχε άλλο εξώφυλλο. Ο Στρατίκης μέσα από αυτή την περιπέτεια καταδικάζει, αν θυμάμαι καλά,την αυτοδικία και την επιθετικότητα ως ξεπερασμένα και πρωτόγονα μέσα διεκδίκησης.Και δίκιο έχει.Αλλά θέλουμε πολύ δουλειά ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bill, έχεις δίκιο για τα μηνύματα της περιπέτειας. Ωστόσο, μπορεί να μη θυμάσαι καλά το εξώφυλλο. Τα 920 και 1366 είχαν αυτό το εξώφυλλο, το 483 είχε διαφορετικό. Ίσως να θυμάσαι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτήν τη περιπέτεια την εχω διαβασει και εγω αλλα
    δεν εχω το τευχος[οπως και πολλα αλλα].
    Ρε Τζιμ τι θα γίνει με το 1 τευχος του Μ.Καου-Μπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποιος φίλος με δυνατή μνήμη μου εξιστορούσε την περιπέτεια "Τομμυ Κόλτ". Αποτελείται από τέσσερα τεύχη: "Έλτζιν,ώρα μηδέν","Τομμυ Κολτ","Αρίμπα" και αγνοώ το τέταρτο! Ίσως "Πανικός στο Ελ Ρένο".Μου άρεσε πάρα πολύ. Αν κάποιος απο τους αμίγκος μπορεί να μου τα προμηθεύσει σε φωτοτυπίες θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!
    Εσυ μετεμψύχωση του Τζίμ ξέρεις τι θα κάνεις: Ετοίμασε σιγά σιγά την παρουσίαση του "Τόμμυ Κόλτ". Ξέρω πως το έχεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλαράκι, kalimeris7, σου έχω απαντήσει ήδη στο blog του Μπλεκ. Θα γίνει και αυτό!
    Bill, σου 'ρχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την περιπέτεια την είχα διαβάσει μικρός, τώρα δεν την έχω. Πάντως, πρόκειται για ένα πανέμορφο εξώφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...