Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Δωράκια από Ιταλία


Πρόσφατα, ένας πολύ καλός φίλος και μέλος του Club μας, επισκέφθηκε την γειτονική χώρα της Ιταλίας και συγκεκριμένα την πανέμορφη Ρώμη. Στον... παράδεισο των κομικσόφιλων, όπως τον χαρακτήρισε, δεν μπορούσε να μείνει απαθής στα χιλιάδες κόμικς που... έκαναν παρέλαση δίπλα του στις ατελείωτες ώρες των περιπάτων του στους δρόμους της πόλης.
Έτσι, λοιπόν, συχνά-πυκνά έκανε διαλείμματα από την εκμάθηση αρχαίας ιστορίας για να τρέξει σε κάποιο περίπτερο και να αγοράσει διάφορα κόμικς!
Και δεν πήρε και λίγα... (αν και μου ανέφερε ότι ένας κολλητός του έφυγε από τη Ρώμη με μια μικρή βαλίτσα γεμάτη... θησαυρούς!).
Τυχερός κι εγώ που έχω τέτοιο φίλο, αφού δεν με ξέχασε και μου έφερε δύο δωράκια. Πρόκειται για τα δύο τεύχη (τεύχη να τα κάνει ο θεός μιας και μιλάμε για δύο ογκώδεις εκδόσεις), τα εξώφυλλα των οποίων σας παρουσιάζω σήμερα.
Αναφέρομαι στα "TEX - COLLEZIONE STORICA A COLORI, Νο 221" και "SUPER BOOK - DYLAN DOG, Νο 53".
Δύο κλασσικοί ήρωες των ιταλικών κόμικς σε δύο πανέμορφες πολυτελείς εκδόσεις.

Αναλυτικές πληροφορίες για την κάθε μία από αυτές:

TEX - COLLEZIONE STORICA A COLORI, Νο 221
Σχήμα: 26 x 18
Σελίδες: 308
Εκτύπωση: έγχρωμη
Εξώφυλλο: μαλακό χαρτόνι
Τιμή: 6,90 ευρώ


SUPER BOOK - DYLAN DOG, Νο 53
Σχήμα: 21,5 x 16,5
Σελίδες: 200
Εκτύπωση: ασπρόμαυρη
Εξώφυλλο: σκληρό χαρτόνι
Τιμή: 5,00 ευρώ

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ έχω αποφασίσει ήδη ποιο θα είναι το επόμενο ταξίδι μου στο εξωτερικό (Θεού θέλοντος και οικονομικής κρίσης επιτρέποντος)...

2 σχόλια:

  1. Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΟΝ ΚΟΜΙΚΣ. ΡΩΜΗ!
    ΜΑΚΑΡΙ Κ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΣ ΚΟΜΙΚΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ...ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΡΩΜΗ! ΜΟΝΑΔΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε ας κερδίσω εγώ το τζόκερ και θα δεις για πότε αλλάζει η κατάσταση. Εκδοτικός οργασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...