Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Μαμά, σ' αγαπώ...


1 χρόνου: Μαμαμαμαμα
7 χρόνων: Μανούλα μου, σ' αγαπώ! ♥
10 χρόνων: Μαμά, σ' αγαπώ!
15 χρόνων: Ουφ! Άσε μας ρε μάναααα...
17 χρόνων: Δε μας χέζεις και συ...
20 χρόνων: Θέλω να φύγω απ' αυτό το σπίτι!
35 χρόνων: Θέλω να γυρίσω στη μάνα μου!
50 χρόνων: Μη μου φεύγεις μανούλα μου....
60 χρόνων: Και τι δεν θα' δινα να είχα δίπλα μου τη μάνα μου...

Για την γιορτή της μητέρας...

2013
50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΟΥ-ΜΠΟΫ
40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
ΤΑ ΔΥΟ ΘΡΥΛΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

2 σχόλια:

  1. Χα, χα. Πολυ ωραίο άρθρο που κρύβει μεγάλη αλήθεια μέσα του! Να ευχηθώ λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες του κόσμου!! Πιστεύω ότι πρέπει να δείχνουμε πιο έμπρακτα την αγάπη μας προς τις μαμάδες που κάνουν τόσες δουλείες ανιδιοτελώς! Σε ρεπορτάζ που είδα στην τηλεόραση, έλεγε ότι οι μαμάδες θα έπρεπε να αμοίβονται αντικειμενικά με τις δουλείες που κάνουν με 60.000 δολλάρια ετησίως. Περίπου δηλαδή με 46.176 ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το ψάχνεις...
      Το συγκεκριμένο κομμάτι το επιλέξαμε γιατί με τόσο περιεκτικό τρόπο παρουσιάζει το πραγματικό και αναντικατάστατο δέσιμο του ανθρώπου με το πλάσμα που τον έφερε στον κόσμο.
      Και οι πατέρες έχουν το δικό τους μερίδιο αγάπης αλλά νομίζω ότι το δέσιμο του παιδιού με την μητέρα του είναι πιο συναισθηματικό...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...