Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Νέες εκδόσεις 870: Δον Κιχώτης (Comic book)


«Ο εικονογράφος Rob Davis παίρνει τη διαχρονική ιστορία επίμονου ηρωισμού του Θερβάντες και δημιουργεί μια άπταιστη απόδοση, αντάξια του φημισμένου πρωτότυπου. Οι αβίαστες γραμμές του σχεδίου του και η πλούσια χρωματική κλίμακα αποτυπώνουν τέλεια την περιπέτεια, τραγωδία και χιούμορ του αρχικού έργου και προσφέρουν στον αναγνώστη μια πιο προσιτή εκδοχή της ιστορίας».

The Guardian:
«Μία πραγματικά πιστή διασκευή, γεμάτη ενθουσιασμό για τις ιστορίες και την τέχνη της αφήγησης, και εκείνο το πολύτιμο σημείο μεταξύ του αναγνώστη και του βιβλίου... εκεί που ο Δον Κιχώτης προτάσσει το κοντάρι του».

Ο Rob Davis γεννήθηκε στο Ντόρσετ της Αγγλίας. Μετά τη δημιουργία του καλτ ψυχεδελικού κόμικ SLANG από το 1989 ως το 1991, άρχισε να εργάζεται επαγγελματικά για δημοφιλή βρετανικά κλασικά κόμικς. Απογοητευμένος από τον κόσμο των κόμικς εργάστηκε για τα προς το ζην ως εικονογράφος. Το 2005, ο Rob επέστρεψε στα κόμικς, γράφοντας και αργότερα σχεδιάζοντας κόμικ στριπ για το "Doctor Who Magazine". Έκτοτε διασκεύασε τον Δον Κιχώτη για τον οίκο SelfMadeHero, κερδίζοντας κοινό, κριτικούς και δύο υποψηφιότητες για βραβεία Eisner αλλά και υποψηφιότητα για το British Comic Award.


Ο Rob Davis έρχεται το Σάββατο 9 Μάη στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 10 Μάη τον παρουσιάζουν ο Spiros Derveniotis και η Maria Ledu στα πλαίσια της ΔΕΘΒ και τη Δευτέρα 11 Μάη στο Ινστιτούτο Θερβάντες (την Κυριακή το απόγευμα θα υπογράψει αντίτυπα και στο Comic Con Festival στη Θεσσαλονίκη).

Μετάφραση: Μαρία Χρίστου
Εκδόσεις: Χαραμάδα

Εσείς, αγοράσατε το νέο τεύχος
του
Μικρού Σερίφη;
Αν όχι, μπορείτε να το κάνετε τώρα,
πατώντας
ΕΔΩ

4 σχόλια:

  1. Μα πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά;
    Πες μου ότι τα αποκτάς και τα διαβάζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να τα έχω όλα, θα μου κόστιζε άλλωστε μια περιουσία. Κάνω τις επιλογές μου ανάμεσα στα καλύτερα. Ενημερώνομαι πλήρως, όμως, για να μπορώ να ενημερώνω και εσάς!...

      Διαγραφή
  2. To συγκεκριμένο φαντάζει πολύ ενδιαφέρον στα μάτια μου, μια που ο συγκεκριμένος λογοτεχνικός ήρωας είναι από τους πλέον αγαπημένους μου κλασικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To συγκεκριμένο φαντάζει πολύ ενδιαφέρον στα μάτια μου, μια που ο συγκεκριμένος λογοτεχνικός ήρωας είναι από τους πλέον αγαπημένους μου κλασικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...